اخبار داخلی
شماره: 20379
1394/10/09 - 12:06
سمینار سلول‌های بنیادی و دندانپزشکی بازساختی برگزار می‌شود

سمینار سلول‌های بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در روزهای دهم و یازدهم دی ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بنیان، امیرجلال عباسی دبیر اجرایی سمینار سلول‌های بنیادی و دندانپزشکی بازساختی با بیان اینکه این سمینار در بیماری‌های دهان، فک و صورت طی روزهای 10 و 11 دی ماه به همت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز تحقیقات جراحی فک و صورت و ستاد فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری در دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: محورهای متعددی از جمله پیوندهای استخوانی و مواد جایگزین استخوان و القا و هدایت بهینه سلول‌های بنیادی جهت جایگزینی بافت‌های از دست رفته در این سمینار مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: استاد برجسته پروفسور رابرت هیل از کشور انگلستان برای سخنرانی در این کنگره حضور خواهند داشت. همچنین از اساتید بنام و ممتاز ایرانی که در زمینه استفاده از سلول‌های بنیادی در دندانپزشکی تحقیقات و تجارب ارزشمندی داشته‌اند بهره خواهیم برد.

دبیر اجرایی این کنگره هدف از برگزاری این سمینار را تبادل اطلاعات و ایجاد مسیری برای گسترش تحقیقات و بهینه سازی چنین مجامع علمی دانست وی با انتقاد از اینکه متاسفانه در برخی از کنگره ها هدف اصلی و علمی آن تحت تاثیر نمایشگاه تجهیزات و خرید و فروش مواد مصرفی دندانپزشکی قرار می‌گیرد، ادامه داد: تلاش کرده‌ایم که این سمینار به دور از مباحث تجاری باشد و نمایشگاه تجهیزات پزشکی در جهت نام و هدف سمینار باشد.

به گزارش فارس، وی افزود: در این راستا تصمیم گرفته شد که حضور و شرکت دانشجویان و رزیدنت‌ها در کنگره رایگان باشد. این کنگره دارای حداکثر امتیاز بازآموزی بوده و دارای 15 سخنران مدعو است.

پایان مطلب/

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved